Bovall del 1

Haha, nöööjd!
Krabbjakt
Ett dyk blev...
...något annat.
blev iputtad
kom upp som en prins! muahha
Sen drog vi till smögen, resten av bilderna får ni imorgon!!
-
En liten del från vår Bovallresa. Har mest bilder som är tagna på dagen därför att ha med sig en kamera på uteställen är ingen god idé. En annan sak som inte är en god idé är/var att glömma sina badbyxor hemma innan vi drog på vårt äventyr. Som tur var kunde jag låna Filippas pappas brallor - shyrre!
Nu på dagen ska jag bara iväg och skriva på lite papper sen är jag redo för att ta mig an Malmö igen, vilket känns tråkigt. Malmö är nog ingen stad för mig alltså!
Simma lugnt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0