Blir galen

Alltså jag blir helt galen. Har suttit och försökt hitta svar på en enda fråga hur länge som helst nu: HUR FÅR MAN NÄSTA SIDA I SLUTET PÅ SIN BLOGG!? Det går inte, helt omöjligt. Tänker byta domän om inte det går att fixa. Skitjobbigt att sitta och leta efter inlägg i varje måndad - idioti! OH så sur jag blir.
Hur som helst, kom hem från jobbet för en stund sedan och ska snart träffa lite vänner tror jag. Då får kameran följa med för min update har ju sugit på senare tid. Förlåt vänner! Tänkte ta dagens imorgon eller på söndag. Tills dess från ni lite flummiga inlägg, cool?
Här får ni lite höst!
Alexander McQueen
ASOS Collection
Matinique
Winny Christy
Remi Rebillard (mest för att bilden är sinnes cool)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0