kontrast

Keps - Big Apple, Linne - New Yorker, shorts - NN.07, skor - converse, glasögon - carrera, smycken - H&M, Weekday, guldfynd och marknad, klocka - tissot
-
Gick på stan här om dagen och så började det pissregna. Fick då idén att gå in och köpa mig en ny keps. Har sådär inställning till kepsar, föredrar hattar, men har haft denna typ av keps sen jag gick i sexan. Så kände att det var ett "säkert" kort om jag nu skulle köpa en. Långt utvik om en huvudbonad!
Idag har jag legat på stranden och ikväll drar jag hem till en vän för att chilla i solen. Ta nu vara på värmen vänner! Satt och tänkte på vintern idag och blev riktigt deppig, fy bubblan! Ut och njut säger jag bara, fast inte för mycket, det är farligt. hihi. Nu drar jag!
Svejs

Kommentarer
Postat av: matilda

Man blir ju ledsen av att gå in på bloggen din, du är nå grymt snygg..

2011-08-04 @ 00:01:49
Postat av: Angelica =)

Din stil är grym, fortsätt med bloggen, den är riktigt bra =)

2011-08-14 @ 20:41:02
URL: http://angwe.devote.se
Postat av: Robin

Tack till er båda!

2011-08-15 @ 18:23:05
URL: http://rdbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0