Om tre timmar

Om tre timmar ska jag ut och ta lite bilder på mig själv, fan vad ytligt det låter? Ta bilder på sig själv. Innan dess ska jag äta frulle, ocj köra och tanka, haha.
Kan berätta en liten historia. Här om dagen när jag och en vän satt på ett fik kommer det fram en kille i kanske 25-årsåldern till tjejen jag umgås med och säger: " hej, jag såg dig från fönstert och tycker bara att du är så väldigt söt, kan inte jag få bjuda på en kaffa någon gång?", Lotta som hon heter svarade då bara: "fan vad random detta är". DÅ fick jag rycka in och säga, att såklart hon är sugen på kaffe. Kanske lite taskigt eftersom hon inte alls var sugen på att ta en kaffe med honom. Resten är historia!
Outfit sen alltså!
svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0