Bildbomb

Sjukt jävla fula..
högt
Det ekar över alla taken
Fula paret, hihi
'
Nej, vi är inget par.
Kysser Helsingborg adjö.
Söta
Hejdå
-
Som ni vet var vi på resa genom Skåne idag. Vårt mål är att ha besökt alla "större" städer i Skåne innan september. Vårt första stopp var Helsingborg - riktigt mysigt. Vi gick runt på stan en runda innan vi tog en lunch. Efter det bestämde vi oss för att bara välja ett slumpmässigt tåg. Denna tanke vågade vi inte riktigt fullfölja men djärva som vi är bestämde vi oss för att besöka Bjuv. Och jag säger då det, är det någon av er som planerar att göra en visit där - tänk om! Det fanns inte ett skit. Vi satt bara och väntade på stationen för att ta tåget tillbaka. Fler resamål blev det tyvärr inte för denna gången. Men det går fler tåg, bokstavligt talat - hoho.
Kläderna jag har på mig kommer som outfitbilder imorgon. Nu ska jag träffa vännerna på bilderna ovan, igen..
Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0