Bröllop för fulla muggar

Hejsan svejsan i lingonskogen. Har precis kommit innanför dörren efter att ha varit på bröllop. Det var min kusin Stefan som gifte sig. Har ätit massor med gott och tagit cirka en miljon bilder. Ångrar mig lite att jag tog så pass många foton i och med att släkten vill ha dessa bilder på usb sen. Så långt är allt jättelätt. Men eftersom jag är lite nördig vill jag redigera bilderna först, yeah right, det kommer jag aldrig att palla. Så får se hur det blir med den biten. I vilket fall skulle jag egentligen iväg nu men vem har orken liksom? Varit full rulle hela dagen. Så stannar hemma med er (som också är hemma). Som smakprov får ni en bröllopsbild på de nygifta här nedan, men tänkte langa upp lite fler om ett par dagar.
Pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0