Dagen som aldrig kommer glömmas

Fick en liten nostalgisk känsla idag angående studenten. Fy fasiken vad kul jag hade. Ni som har det framför er - jag blir så stört avundsjuk. Ni som har upplevt studenten vet vad jag talar om. Ingen är på dåligt humör, alla är vänner och alla är så jävla lyckliga. AHH, vad jag vill göra det igen.
Idag är det dock en helt vanlig dag. Ikväll ska jag ut med mina vänner. Känns lite märkligt att dra ut på en måndag, men någon gång måste vara den första. Slänger upp min klädsel för ikväll imorgon - lovar!
Nu ska jag äta lite frukt och vila.
säs

Kommentarer
Postat av: johan

som svart och vitt, du är klädd från topp till tå, medans tjejen bredvid knappt har något alls på sig!

2011-07-11 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0