Dive

Min obäddade säng - mycket mysigare än bäddad!
Men hej mates! Vill bara skriva ett litet tack till alla er där ut. Blir så sjukt glad när jag får kommentarer om hur ni inspireras av mig. Så tummen upp för det! Idag strålar solen vilket är skithärligt. Mindre härligt är att jag börjar jobba 17.00 men måste infinna mig på jobbet 15.30 - jisses. Sa jag att jag slutar 02.00? Nä, det gjorde jag inte, men japp, jag slutar 02.00. Kan ju tillägga att jag inte är nattuggla direkt. Så vi får väl se hur det ska gå!
Imorgon får ni dagens outfit och likaså på fredag. Oj, vad jag skämmer bort er! Det är ni värda.
Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

bara älskar bilden på din säng! riktigt fin! dock måste jag fråga, ser dina väggar ut så (fläckiga) eller har du redigerat fram det? spelar ingen roll, sjukt snyggt ändå!

2011-07-07 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0