....

Jag blir så trött! Ni vet ju att jag söker jobb i klädesaffärer. Än sålänge har jag inte fått något men har gått på några intervjuer. Visst det är ju bra att man ens får komma och prata personligen med chefen. Det roliga är att jag ALLTID kommer till den sista och avgörande intervjun men lyckas ALLTID snubbla på mål-linjen. Chefen väljer alltså att anställa min "motstånadre". Detta gör mig sååååååååå fruktansvärt trött. Är bara tvungen att skriva av mig lite här, så det får ni stå ut med vänner. Mitt partyhumör sjönk precis drastiskt!
Adjö
såhär trött blir jag

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gillar bilden ;)

2011-07-24 @ 13:42:03
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0