Ett sånt där utfyllningsinlägg

Om sanningen ska fram älskar jag att göra mig ful. Ni ska se min facebook. Hälften av alla bilder är rena rama cirkusen! Å andra sidan tycker jag att man ska bjuda på sig själv då och då. Så därför kommer ni få lite av varje i fortsättningen. Lite seriöst och lite oseriöst (såklart). Ska upp till stan om ungefär två timmar och köpa en present till Felicia - som jag skulle gjort förra veckan... Kommer även ta dagens outfitish då. OCH imorgon eller på lördag ska jag svara på alla frågor jag har fått sen bloggen öppnades. Spännande som tusan.
Vi säs snarre!

Kommentarer
Postat av: nina

i'm from england so i'll ask you this in english (hopefully you undertand it well)

do you have a girlfriend?

2011-07-07 @ 12:00:38
Postat av: E M M E L L Y

Haha gillar du att göra dig ful? xd

Haha där hör man något nytt ;)

2011-07-07 @ 16:48:52
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0