hoppsan

Tänkte dra en snabb historia angående idag. Jag och fyra vänner bestämde oss efter mycket om och men att dra till Dalby stenbrott. Till sist kom vi iväg, tråkigt nog skulle resan bli längre än förväntat. Vi hittade alltså inte dit. Efter låt oss säga 3 felkörningar såg vi en skylt där det stod "stenbrott". Måttligt glada svängde vi in där och en av oss säger - "yes nu känner jag igen mig". Frågan är vad som var bekant med stenbrottet vi kommit till eftersom vi kört till ett aktivt stenbrott. I ren sorg tog vi bilden ovan. Som ni kan se var inte vädret heller på vår sida. I alla fall begav vi oss ut på vägen igen och då, DÅ säger en annan i bilen att denna vet i princip var Dalby stenbrott ligger. Kunde man inte klämt fram det tidigare kanske? Så hittade vi dit? Ja, det gjorde vi, dock blev visiten kort eftersom regnet började vräka ner precis när vi kom fram - bokstavligen. Hoppas er förmiddag varit aningen bättre än min.
Hörs sen!
TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0