Lite old stuff

När jag gick i ettan på gymnasiet gjorde jag ett jobb för Hansa - jag var såååååå stolt! haha
Jaha, så det var såhär man skulle redigera sina bilder för ett par år sedan. Det ser ju faktiskt sjukt realistiskt ut...
Färgade mitt hår brunt/nästan svart. Det var naaaaaaaaaaaajs!
-
Har ungefär ett ton med gamla bilder på min stora dator. Tänkte göra ett album och sedan ett inlägg kallat "livet". Detta inlägg ska innehålla alla sorters bilder ni kan tänka er under de senaste sju åren av min livstid. Det kommer bli grymt, fast också groteskt. Idag ska jag jobba till 02.00 och imorgon blir det Skånerunt. Hoppas jag är pigg när tåget går!
Fred

Kommentarer
Postat av: Evelina din POOOOOLAER:D

2011-07-18 @ 17:48:04
Postat av: Anonym

fin bild där robin på oss... väldigt läcker :P

2011-07-18 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0