No clue

Jag är lite småsur nu. Anledning? För det första så är min facebook skitkonstig. På min mail ser jag att jag blivit taggad och fått kommentarer etc, men när jag loggar in på min profil så syns det inte. I stora drag funkar min facebook inte alls. Bloggen sammarbetar också lite halvtaskigt vid uppladdning av bilder vilket gör att jag inte kan uppdatera som planerat! Riktigt störigt. Idag har jag uträttat cirka 500 ärenden och är i detta nu helt slut. Satt även och svarade på lite kommentarer från er igår. Som sagt tycker jag det är viktigt att ni fårstår att jag uppskattar att ni tar er tid att läsa om min vardag. Bara för att jag är sur idag så får ni två läbbiga bilder på mig och en sexig röv, haha. Se och njut, flina gärna lite också mina vänner.

Ska ut och ta dagens outfit nu på momangen. Uppdaterar om par ett par timmar.
Aurevoir

Kommentarer
Postat av: marie

sv; np! :)

2011-07-04 @ 19:37:09
URL: http://goaheadbraindead.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0