Redo

Har nyss stigit upp efter 13 timmars sömn - så skönt. Idag är det ju strålande väder, eller inte. Jag som verkligen var pigg på att gå ut och ta foto! Men men, gällande frågstunden så kommer jag ge er alla frågor och svar imorgon! Så snart är väntan över. Har dock börjat kolla över materialet och era tankar och frågor ser bra ut - kul! Ikväll ska jag hem till Lotta, för hon har lovat att baka en kaka till mig. Tänkte vara där så tidigt som möjligt så jag kommer före alla andra, (just för att kunna äta så mycket som det bara går). Hagalen, japp!
Har även under dagen legat och kollat på höstens och vinterns trender. Här kommer fyra bilder som fastnade extra mycket!
Salvatore Ferragamo
Marc Jacobs
Nicolas Guerin
DKNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0