smakprov

Kommer lite svar på frågor, vissa av er har mailat medan vissa har skrivit i kommentarsfältet.

  • Är dina väggar är så smutsiga som på bilden nedan i verkligheten? – Svar nej. Jag använder olika layers i photoshop för att fixa min bilder, vilket jag även gjorde med ”sängbilden”.
  • Varför gillar du att göra dig ful? – haha, jo, men jag tycker man ska bjuda på sig själv och inte alltid vara stenseriös och tråkig. Du får ingen andra chans att göra ett första intryck. Ta hellre stor plats än liten i alla lägen!
  • Jag har fått en fråga på engelska i mitt kommentarsfält, så tänkte svara på den. The question was if I have a girlfriend? – My answer is no.
  • Rätt många har frågat om vilken film jag varit med i. Detta eftersom jag skrev det i inlägget ”smygfakta” – Filmen är en Wallanderfilm och ”underrubriken” är indrivaren.
  • Vem tar mina bilder egentligen? – Det gör oftast min mamma. Om inte så är det vänner som ligger bakom detta. De första outfitbilderna som visats innan inlägget vid köp av min systemkamera, är det Felicia som tagit.
  • Var jobbar du om du slutar 02.00? – För tillfället jobbar jag på T.G.I Friday´s på Lilla torg. Dock är detta bara tillsvidare i och med att jag förhoppningsvis kommer att få heltidsjobb i en klädesaffär i september.
  • Har du några syskon? – Nepps, det har jag inte.
  • Vad inspirerar dig? – Tror jag svarat på detta innan. Men klimatet och många gånger får jag olika idéer när jag lyssnar på musik.
  • Hur lärde du känna Felicia? - Vi gick på samma skola (både Petri och Linnéskolan), men det var under Petritiden som vi började umgås som mest. När vi gick på Linné kände vi inte varandra alls.
  • Vad vill du åstadkomma med din blogg? – Inspirera andra!
  • Ditt favoriplagg? – Jackor och skor.


Ser att ni har mycket frågor redan och jag har ju lovat en frågestund, så får väl ta tag i det snarast mina vänner. Under tiden, fortsätt fråga om ni känner för det. Som ni ser krävs det inte en konkret frågestund för att jag ska svara på det ni undrar!

Nu ska jag göra mig i ordning. Ska hem till Felicia idag och fira att hon har fyllt år. Kommer säkerligen bli supertrevligt. Ha en fet fredag!

Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0