Smygfakta

Fem saker ni inte visste om mig:

1.       Jag älskar berg-och-dal-banor.

2.       Jag hatar stekta grönsaker.

3.       Jag är sällan seriös, utan skämtar gärna till det.

4.       Glass är absolut det godaste i kategorin ”onyttigt”.

5.       Jag har haft en liten replik i en film.

Outfitbilder kommer imorgon för vi har gäster idag. Därför får ni istället lite fakta om mig och så får ni vänta till imorgon.

Tänkte fortsätta slänga upp lite info såhär till er regelbundet som en kul grej. Hoppas det uppskattas!
Hörs imorgon vänner

Kommentarer
Postat av: Isolina Fedel

Vad duktig du är Robin, du har ju verkligen förändrats till det positiva! :-)

2011-07-03 @ 22:29:40
URL: http://isolina.spotlife.se/
Postat av: melinda

de är lugnt :) haft en fin dag?

2011-07-04 @ 11:05:56
URL: http://modz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tänkte bara ge dig ett litet tack; när jag var yngre hade jag mycket intressantare stil än vad jag har haft senaste 1,5 året, mest för att jag inte har orkat tror jag. Men tack vare att jag hittade din blogg så har jag fått upp ögonen för hur kul det är att klä sig lite annorlunda igen. Älskar att titta på killars outfits och tänka om dom till tjejkläder. Haha det där lät konstigt med jaja. Keep the good work up!

2011-07-05 @ 22:11:00
URL: http://faktiskt.devote.se
Postat av: saga

blir nyfiken, vilken film? :)

2011-07-05 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0