Svar

Lever du ett lyxliv? Om jag lever ett lyxliv? Absolut inte. Jag lever ett ”vanligt” liv. Dock försöker jag göra vardagen lite mer spännande.

-

Bor du hemma? Ja, men vill gärna flytta!

-

Vart handlar du mest? Oj, det är ganska olika beroende på vad jag ska handla och under vilken tid på året. Men är svag för weekday, H&M har ju det mesta och Spirit är bra.

-

Vem är den bästa designer enligt dig? Alexander McQueen!

-

Är det jobbigt att skriva om mode, asså i och med att det inte finns så många killar som gör det så det känns tjejigt? Verkligen inte. Jag har alltid gått min egen väg och struntat i vad folk tyckt eller tänkt.

-

Vem är dina bästa vänner? Den frågan vill jag helst inte svara på i och med att jag har vänner som jag känt hela livet men inte umgås med lika mycket som med andra jag inte känt mer än två år.

-

Läser du andra bloggar? Faktiskt rätt dålig på det. Om jag läser någon blir det Felicias och Lisas!

-

Hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad? Förr i tiden då jag älskade att handla i dyrare affärer var ibland summorna ganska sjuka. Idag har jag blivit bättre på att hålla i pengarna. Så kanske 2000-3000 i månaden.

-

Använder du smink? Nej, behövs det eller? haha

-

Hur mycket redigerar du dina bilder? Inte alls mycket. Jag lägger bara till olika lager, fixar ljuset och sånt simpelt.

-

Har du varit tillsammans med Ellen Holst? Oj, blev lite chockad av denna frågan. Men nej, vi var aldrig tillsammans.

-

Vad gör du utanför bloggen? Jobbar, planerar lite resor och mina framtida studier. Gud vad tråkigt det lät, men det är sanning!

-

Tittar du på TV, så fall på vad? Japp, det gör jag. Jag är riktigt svag för Big Bang Theory och How I met your mother.

-

Är du singel? Yes

-

Vad är så speciellt med hattar tycker du? MYCKET syggare än kepsar och skitbra om man inte orkar ha gegga i håret.

-

Vad lyssnar du på för musik? The Script, Coldplay, Gavin Degraw, Rihanna.

-

Vad har du för kamera? Nikon D3100

-

Hur bestämmer du dig för vart du ska ta dina outfitbilder? Det bruk

ar jag inte direkt bestämma mig för utan det bara kommer när jag är ute och har kameran med mig.

-

Har även fått några frågor på engelska - svaren kommer här: (questions in english)

-

Who your inspirations are when you usually get dressed, if you have? I love this funky style mixed with casual thinking, but I do not have a specific person or such that inspires me.

-
When you started to know better your own style? This happen recently. I found myself and my personal style two years ago. The reason most have been that my interest in fashion increased.

-
If everyday you choose your outfit when you just get up or you do it the previous day? I choose my outfit when I wake up. If you ask me you shouldn´t think too much when you get dressed.

Mitt senasta kap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0