tjugo minuter över tolv

Hejhopp! Läget idag? Med mig är det finfint, tackar som frågar! Tänkte bara visa att jag lever, för igårkväll var det knappt alltså. Fick sån megahuvudvärk, vilket jag nästan ALDRIG får. Men nu kom det som ett brev på posten. Idag ska jag jobba på Friday´s. Tänk, att jag inte ens är anställd där, alltså anställd anställd med fasta tider och så. Trots detta jobbar jag typ 2-3 gånger i veckan! Börjar i vilket fall fem men måste ju vara där fyra eftersom man ska beställa mat och så! MM, mumsigt. Nackdelen med jobbet blir att endast ett ynka inlägg skrivs idag!
Men vi ses imorgon!
En bild i mindre format än vanligt från festen "black&white" förra lördagen. Eftersom mina vänner uppenbarligen vet att jag bloggar tyckte folket att det var passande att göra sin tolkning på en typisk "bloggpose". Här har ni en liten del av resultatet! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0