TYp sämst i världen?

Jag vet, förlåt för att jag har uppdaterat som en snigel de närmsta dagarna men har faktiskt haft full rulle hela tiden. Allt från att jobba till att hinna med vänner och familj. Jag ger er här med mitt ord på att mina kameror ska följa med mig vart jag än går!
Idag är det söndag. Visste ni att när jag studerade var söndagar den absolut mest fruktansvärda dagen jag visste. Hade alltid så sjukt mycket plugg. Många känner säkert igen sig i denna söndagsångest. Anyway nu ska jag pysa iväg, trots att jag egentligen inte orkar. Känner mig som en smutsig död firre!
Lev nu livet allihopa! Ikväll kommer en outfitish och ett annat litet inlägg under eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0