Ut och spring

Hatt - H&M, T-shirt - New Yorker (som jag klippt upp i halsen eftersom den från början satt som en krage), shorts - Tommy Hilfiger, skor - Nilsons, väska - Gant, klocka - Tissot, ring - weekday

Varit på stan med min lilla mamma idag och handat lite grejs. Nu sitter jag bara här hemma och svär åt mitt internet samtidigt som jag dör av hunger och är så sjukt trött. Klaga mera kanske? Nä, men man får ha sympatidagar för sig själv också, right? Tänkte berätta att på fredag åker jag till en väns sommarstuga, vilken ligger på ett ungefär 40 mil härifrån kanske? Oj, oj, snacka om att vi ska ha det kulit. Kameran kommer att följa med så ni indirekt kan hänga med på äventyret. Ha en skön onsdag!
So long peaps

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har både stil och utseende grabben, nästan lite lik Alex Pettyfer (http://www.alexanderpettyfer.com/images/alex_p1.gif) måste jag säga. snyggt

2011-07-27 @ 19:28:58
Postat av: Robin

Tack så mycket!

2011-08-15 @ 18:26:10
URL: http://rdbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0