Yellow sun

Blev lite trötter i ögat av att fota. Hittade en "skön" viloplats.
Tröja - Solid, Hängslen - Ullared (helt sant!), shorts - H&M, skor - Björn Borg

Outfitbilder från tidigare idag som jag lovade att slänga upp. Så här har ni mig ute på fältet. Just nu sitter jag och trycker in nötkräm i huvudet, så jefla gott! Mitt hus ska bestå av nötkräm. Jag har också lovat ett inlägg ikväll men har lite att stå i idag men ska verkligen försöka. I annat fall kommer det imorgon. Sen på tisdag (förhoppningsvis) ska vi (jag och vänner) åka Skåne runt. Satan i gatan vad ni ska få bilder då. Men idag är det inte tisdag så vi kan bara tänka oss resultatet tills dess.
Ha en kickass söndag nu friends!
Done

Kommentarer
Postat av: Emilia

Varför i ett träd?

2011-07-10 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0