zoo

Här kommer lite bilder från gårdagen då zoo fick besök av bland annat mig. Bilderna är enligt mig själv inte världens bästa. Detta för att jag jag inte hade med min systemkamera utan min coolpix istället, något jag ångrar så fruktansvärt mycket. Trots detta ska ni ändå få se några bilder, för vad var annars meningen med att åka dit?
Här har ni!
Läbbig svans
En fågel hade rymt
Trötter
Observera: Benen på laman(?) i bakgrunden..
Här ångrar jag som satan i gatan att jag inte hade med den stora kameran!
'
''
Avslutar med det absolut häftigaste djuret jag vet. Tråkigt dock att jag bara fick en sån här skruttig bild på honom. Han och hans flock låg och sov hela dagen, så får väl vara nöjd.
Igår passade vi även på att gå på Ströget lite. Smet in om på NewYorker och hittade ett linne och en T-shirt. Tänkte ta lite bilder med ett av plaggen senare ikväll. Hoppas bara att det inte börjar regna!
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0