Dawn

Igår tog vi en liten kvällsfika, tycker man borde göra det oftare! Helt klart. Tanken med denna lilla fika var att jag skulle ta lite bilder på min vänner när de satt tillsammans och såg ut att ha det trevligt. Det tokiga med den tanken var att mitt umgänge, inklusive mig själv är ganska så, för att uttrycka mig klart, dumma i huvudet! (Älskar det egentligen). Resultatet blev alltså att någon alltid omedvetet gjorde sig mindre vacker på bilderna. Så det projektet får vänta, men jag lovar att ni kommer få se mer av mitt liv snarast! Nu ska jag upp till stan och köpa en present till Felicia. Hörs om ett par timmar.
Fred ut

Kommentarer
Postat av: Mokum

Lek inte med bortförklaringar, du fikade säkert med dig själv

2011-07-02 @ 01:06:13
Postat av: Sandra c

hahahahha fyfan robin, någon måste fan i mig blivit bra+???

2011-07-12 @ 04:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0