Inte igår

Hatt - 100 år gammal, linne - H&M, shorts - These Glory Days, skor - Din sko, Klocka - Tissot, Tigerring - Tjalamalla, halsduk - Filippa K, Brillor - These Glory Days.

Tjabba!
Gillar egentligen inte den halsduken (sjalen) alls så den fick bara vara med på en bild. Den passade inte in riktigt om man säger så. Fast är det kanske det som är charmen, att man inte ska passa in hel och hållet? OKEJ! Nu babblar jag bara massa onödigt. Min blogg öppnas (troligen) för allmänheten denna vecka, så pass på! För här kommer jag. Imorgon ska jag på jobbintervju, håll tummarna. Med detta sagt sätter vi punkt för idag och mer bilder kommer imorgon.
Fred ut!

Kommentarer
Postat av: emma

knappt snygg.

2011-06-27 @ 16:39:51
URL: http://hantuggarkex.blogspot.com
Postat av: Anonym

omg so hot!

2011-07-01 @ 13:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0