Kvällen igår och dagen idag - såklart

Igår hade vi en liten filmkväll med massa smaskigheter. Filmen vi såg var å andra sidan ingen höjdare kan jag berätta.
Idag har dagen åter igen spenderats på stranden. Min polare hade dock med sig familjens hund, vilken jag passade på att busa med. Han är så sjukt stor och fortfarande valp - bra vakthund alltså.
Om ett par timmar kommer dagens eller rättare sagt kvällens outfit upp, så titta in senare.
(Kan också berätta att jag i detta nu sitter här och skriver ett litet tack till alla er som kommenterat mina inlägg. Detta för att jag tycker det är så sjukt kul att få respons och för att ni ska veta att jag uppskattar att ni tar er tid att läsa här. Så det minsta jag kan göra är ett svara er, visa att jag vet att ni finns!)
Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0