Så kan det gå

Skjorta - Ljung, shorts - NN.07, skor - Bianco, väska - Gant

Står en aning fjantigt med fötterna på en av bilderna tycker jag. Vad har annars stått på schemat idag då? Några ärenden i stan, sen blev det så jäkla varmt så vi drog till stranden. Nu sitter jag här, riktigt sunkig och ska vara hos en polare på middag om 50 minuter. Sannolikheten att jag hinner är nog supermegajätteliten!
Till något annan. Tack till alla er som kommenterat och tack till alla er som börjat läsa - fler än förväntat kan jag ju säga! Dock så är det lite problem med just kommentarerna för jag har ställt in inställningarna så att jag INTE ska behöva granska kommentarer innan de publiceras. Trots detta måste jag godkänna vissa, inte alla. Så ser ni inte er kommentar direkt, prova igen! En annan fråga, vad vill ni att jag skriver om mer än vad jag har på mig och mina dagar?
So long peaps!

Kommentarer
Postat av: Alicia

fan vad grym klädstil du har!

2011-06-27 @ 18:10:53
URL: http://krash.devote.se
Postat av: emma

det skulle varit kul om du la upp vardagsbilder också :)

2011-06-28 @ 00:08:21
Postat av: Felix

Diggar din blogg som fan! Grymt att få kanoninspiration utav alla outfits och sådär, keep that up! Skulle vara kul att höra någon gång var du hittar all din inspiration och sådär, vad du tänker på när du köper kläder etc. Jag tror personligen det är dem största anledningarna till att just killar läser din blogg. För en riktigt härlig klädstil har du, det kan jag gå i god för!



Eftersom det är (källa: du) många nya som börjat läsa din blogg (bl.a jag) så vore det nice om du kunde beskriva dig själv, vad du gör, jobbar du osv.



I think you got it ;)

2011-06-28 @ 04:17:19
Postat av: Robin

Ni ska få er vilja igenom, lovar!

2011-06-28 @ 19:30:22
Postat av: Britta

Jag tycker du är fin även utanför ramen! Fniss

2011-06-28 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0