Vem är jag?

Hatt - gammal, Jacka och T-shirt - Weekday, brallor - zara, skor - converse, klocka - tissot, armbandet med ett kors är ursprungligen ett halsband
Så vem är jag då, många har undrat? Robin Nilsson heter jag, vet lite tråkigt efternamn, men vad gör det! Jag är 20 år gammal och har likt många andra hamnat i "modeträsket". Förutom att knäppa bilder på mina kläder och förhoppningsvis inspirera några av er tog jag studenten 2011 efter min tid på S:t Petri läroverk. Om kanske ett år eller två ser jag mig själv med näsan i boken igen. Denna gången vid Lunds universitet där juridik står på schemat. En knivigare fråga är inspirationskällor. Förutom att min mamma sedan barnsben har klätt mig i matchande kläder tror jag att klimatet i sig inspirerar mig. Även 70 - talet och 80 - talet mixat med "upper east side look" går hem. Sen säger jag, tänk inte för mycket när ni klär er. Resultatet brukar bli det sämre. Som avslutning lättar vi upp stämningen lite med att trycka på mina fobier. Det värsta jag vet är spindlar och björnar. Jag fattar inte varför man gör gulliga leksaksbjörnar till barn när björnar i verkligheten är jävligt ilskna och tar kanske en tugga eller två på männskor om dessa får chansen. Orimligt!

Kommentarer
Postat av: rebecca

du är jäkligt snygg! och sjukt snygga kläder

2011-07-01 @ 13:54:57
URL: http://ifyoureabird.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Suupersnygg stil! Alla killar borde klä sig som du!

2011-07-02 @ 11:10:33
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0