Enkelt

Hatt - H&M, Brillor - Ett par i högen, T-shirt - Reunion, Hoodie - NN.07, Shorts - Acne, Skor - converse

Megaenkel outfit men lagom skön om man bara ska dra en stund till skolan eller liknande. Ett sjukt bra tips till er som känner att en outfit kan bli "platt" så lägg till lite små detaljer som ringar, armband, en hatt eller en halsduk. Det lilla gör mycket, tro mig.
För övrigt dör jag i skolan för tillfället. Jag har så otroligt mycket att göra att man blir helt trött i hela kroppen. Var ska man börja och vad ska man ta tag i först? Frågor som rör sig i mitt huvud konstant för tillfället. Nu ska jag inte klaga mer!
Simma lugnt, fred ut!

Kommentarer
Postat av: Fabiangina

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-11-26 @ 15:10:09
URL: http://fabiangina.bloghy.com
Postat av: Robin

Thank you!

2011-11-26 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0