Hamnen

Jeansväst - Second hand, T-shirt - Weekday, Shorts - Acne, Väska - Mormors, Skor - Björn Borg.

(Världens konstigaste tumme på sista bilden. Är den bak och fram eller vad är det frågan om?)
Åkte ner till småbåtshamnen och tog lite bilder. Trivs lagom bra nere i hamnen, lugnt och skönt. Idag slutade jag halv tio och cyklade hem för att plugga till mitt sista prov som jag gör om EN vecka, hur sjukt? - en retorisk fråga! I vilket fall öpnnade jag boken och tydligen hade jag, utan att jag visste om det, dödat en spindel när jag slog ihop boken igår. Tydligen hade den krypit in bland bladen för att mysa och sen hade jag slagit ihop boken sådär hårt och bestämt ni vet för att ett "smackljud" ska uppstå. Smackljud, det var något nytt, men antar att ni hänger med på vad jag menar.
Nog om mina historier för nu ska jag ut och springa, och när jag skriver springa menar jag egentligen gå. För det slutar alltid med att jag går och filosoferar istället för att göra det jag ska!
Mors!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0