idol

Jaaa, eftersom jag hamnat i idolträsket nu tack vare vänner och att jag inte har något speciellt att skriva om fick jag en idé. Jag utvärderar idoldeltagarna. Fuck vad töntigt men gör det ändå.
-
Linni - Hon har åkt ut nu och prisa gudarna för det. För hon sög balle (inte bokstavligt talat då, hehehe). Att lyssna på en skiva med henne hade fått mina öron att trilla av. Sorry!
-
Moa - Jävligt duktig på det hon gör, men verkar bara kunna sunga en ton och slänger på lite falsett då och då. Tilltalar inte mig.
-
Robin - Grym. Hade jag kunnat sjunga hade jag nog velat kunna sjunga som honom.
-
Molly -  Har en jädra pipa. Men den musiken hon "bör" sjunga är absolut inget jag lyssnar på.
-
André - Sjunger med hela ansiktet och hans prestationer är medel. Kalkon.
-
Amanda F - Nog en av de bästa i idols historia.
-
Olle - snaaaaaaaark. Sämst av alla som är kvar.
-
Amanda P - Min framtida fru ska se ut som Amanda. Hon är en riktig liten läckerbit. Snygg stil har hon också (i TV-rutan då). Hon får gärna sjunga vaggvisor för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0