Jag hatar

Jag hatar gamla kärringar och gubbar som har 300 reflexer och hjälm, knäskydd etc etc på sig när de är ute och cyklar. Att man syns är det inget fel med, men dessa "plikttrogna" män och kvinnor tycks tro att bara för att de är så himla laglydiga spelar det mindre roll hur de cyklar, och de behöver ju absolut inte ta hänsyn till någon som inte är lika duktiga som de själva. Nejnej, den personen utan hjälm o.s.v fjäskar ju inte för samhället. Ett konrekt exempel. En gubbe cyklade framför mig idag. Han höll på att köra in i människor (utan reflexer) säkert 3-4 gånger. Dock är det ju OK för han hade ju reflex. Han "glömde" stanna vid ett rödljus, helt OK, han hade ju reflex. OCH han fällde en spydig kommentar till mig när jag cyklade förbi angående att min baklampa inte lös. Det var ju naturligvis helt OK, han hade ju reflex...
slampa

Kommentarer
Postat av: Ossian

vem fan bryr sig

2012-02-19 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0