natt i hamnen

My är katt
frågar mig faktiskt - varför?
Ska hoppa från tornet på piren
-
Några bilder från igårkväll när hamnen besöktes.
Som jag skrev igår skulle jag träffa en vän efter jobbet idag, vilket jag gjorde. Jag och Johan som han heter gick med raska steg från affär till affär, dels för att leta utklädnader men dels för att hitta två presenter, vi hittade en. Efter det drog vi till svågertorp för att köpa tyg till Johans kilt. Han ska nämligen vara skotte och jag irishman på lördag. Tog även en svängom på Ikea och handlade lite grejs. Dock hade jag kameran med mig men det var fan omöjligt att fota när skyn hade öppnat sig och sedan stod öppen dagen lång. Ni får tänka er min dag mentalt istället.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0