samlade outfits - del 2 av 3

Japp, här kommer andra delen av mitt yttre. Fan vad ytligt det lät men ni fattar poängen. Annars sitter jag här och äter macka och dricker juice. Vill dricka läsk men det är lite tidigt kanske. Snart drar jag till jobbet så kommer hem först vid sju idag. Innan dess ska jag på möte med min bank. Typiskt ett sånt möte ni vet som faktiskt är viktigt men som man inte kan vara aktiv under, det går bara inte. Istället sitter man och nickar och instämmer med ett lamt "ja", "jo", "precis" och sen när man går där ifrån vet man absolut inte vad man har gjort. Kunde lika bra skickat en apa till mötet, ungefär samma effekt. Känns som jag kommer ifrån ämnet lite nu så därför slutar jag skriva. Vi hörs sen vänner!
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0