Går upp tidigt

Hej! Har uppdaterat dåligt på senaste tiden. Sorry för det. Igår hade vi en så kallad vipkväll på jobbet och därför jobbade jag 11 timmar på rad. Fanns ingen tid till att skriva. Idag och imorgon kommer jag att vara bättre. Dels för att jag har lite fritid och dels för att imorgon är jag heeeelt ledig. Eftersom jag fick min efterlängtade lön igår hade jag tänkt gå en runda på storstaden idag och checka läget. Eventuella köp, vilka kommer att ske, visar jag snarre mina vänner. Nu ska jag äta frulle, frulle måste vara den fulaste förkortningen på ett ord. Låter riktigt skånskt. "ah ska him nu och äta frulle". Fan vad jag babblar. Skriver sen.
Tjena
Måste ha dessa brillorna. Snygga som satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0