Hatar detta blåsväder

Basker/hatt - Gant, skjorta - Acne, tröja - H&M, Jeans - Tiger, skor - Acne, Klocka - Tissot, Bil - Volvo(fyndigt)
-
Fattar egentligen inte varför jag valde bild nr2. Vinden har blåst till min lugg så den ligger som en jävla potta och min bil står verkligen MITT i bakgrunden. Detta och fler små detaljer gick mig verkligen på nerverna när jag tog dagens idag. Resultatet blev att jag slängde mina solglasögon (som jag egentligen skulle haft med på bilderna ovan) rakt i marken så dessa gick i kras - nu ångrar jag mig. Men jag har väldigt kort stubin, vilket många aldrig märker. Blir oftast inte arg på andra eftersom dessa alltid har fel, och jag har rätt, så vad finns det att bli arg över, nananana! Den ni! haha. Skämt och sido. Ses snart igen vänner!
Tjo flöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0