strike a pose

Åt frukost idag med två vänner. Efter maten gick vi in på H&M och där ballade det helt enkelt ur. Lykke en vän till mig plockade på sig det fulaste hon/vi kunde hitta och gick sedan och provade detta. Jag agerade som fotograf. Nedan ser ni ett enastående resultat. Några bilder är suddiga. Förklaring? Jag skrattade så jag skakade eftersom folk stod och tittade, men framförallt för att detta är precis min humor! Njut:
Klassisk färglad kombo!
All over the floor
Touch me
Chill´N
Vinka till dig själv sexy schoolgirl
Andra kollektionen by Robin and Lykke, feat Babyjojjo
Classy
Vem kan motstå?
Hatten vilar på huvudet likt en uggla i natten.
Vogue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0